Friday 10 October 2014

Sofa Baru Dengan Harga Murah

Assalam...
Bagaimana dengan kehidupan? Masih bersemangat untuk meneruskan nya?

Tekanan ekonomi keluarga bagi yang berpendapatan rendah amat terasa sekarang. Bagaimana cara dan kaedah untuk kita mengadaptasikan ketentuan naik turun harga barangan keperluan dan kehendak adalah berdasarkan kepada pengiraan kemampuan masing2. Setuju?

Kemampuan kita untuk terus survive juga penting untuk kita berasa dalam keadaan ekonomi keluarga yang selamat. Bagaimana? Salah satu nya adalah dengan menilai semula corak perbelanjaan kita. di dalam aspek ini, saya menyentuh dengan pemilihan produk- furniture - sofa set.

Dalam entry kali ini, saya akan berikan beberapa contoh model sofa yang lebih murah harganya (jika dibandingkan dengan keluaran di www.nicollo.com.my).

Material: Fabrik
Sofa Murah S812 (1+2+3 Seater) / Pilihan Material: Fabrik
Ini adalah beberapa contoh sofa yang diperbuat dari fabrik. Selain daripada harga yang lebih murah (jika dibandingkan dengan sofa kulit), kotoran pada fabrik juga boleh dicuci.

Kebiasaannya, ramai customer yang mahukan kusyen sandar dan duduk boleh dilaras. ini memudahkan untuk proses cuci atau tukar kepada
Sofa Murah S012 (2 Seater) / Pilihan Material: Fabrik+PVC

fabrik yang baru. (Nota: Untuk lebih jimat, pilihan fabrik baru utk cushion cover biasanya dipilih berdasarkan warna2 yang NGAM dengan sofa body) ~ lebih jimat , sofa seakan baru & mempengaruhi mood anda!!

 Terdapat juga pilihan sofa yang mana body sofa diperbuat dari PVC - antara ciri PVC ialah mudah dibersihkan (hanya lap dengan pencuci khas), tahan lama (jika penggunaan adalah berhemah) dan warna2 yang lebih mesra dengan natural environment.




Sofa Murah S012 (3 Seater) / Pilihan Material: Fabri+PVC
Antara teknik penjagaan sofa fabrik ini adalah pencucian yang menggunakan tangan (exercise le sket tangan tu~), penggunan bahan detergen yang kurang bahan peluntur, dibasuh dalam keadaan terbalik & jemur di tempat yang berbumbung. Sinaran matahari pada mana2 fabrik pun akan memudarkan warna dengan lebih cepat :(


Kesimpulan di sini, banyak pilihan yang kita ada untuk berjimat. & ini adalah salah satu caranya :) .
Sehingga berjumpa lagi.. Wassalam.